Brrrrrrrr..... - Reisverslag uit Zieuwent, Nederland van Marjan Doppen - WaarBenJij.nu Brrrrrrrr..... - Reisverslag uit Zieuwent, Nederland van Marjan Doppen - WaarBenJij.nu

Brrrrrrrr.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjan

30 Januari 2010 | Nederland, Zieuwent

Oh jé ik had al eigenlijk in de auto moeten zitten... Toch snel nog even een berichtje posten want ik wil jullie állemaal super super super erg bedanken voor alle cadeautjes, smsjes, kaartjes telefoontjes en bezoekjes!
Ik hoop echt dat ik niks vergeten ben, want dat is natuurlijk de grootste angst.. het is namelijk zo: ze hebben daar niks. En als ik in de middle of de rimboe kom te zitten dan wordt het nog spannend!
Ik ga jullie op de hoogte houden van alles met verhalen en hopelijk wat foto's! Dan kan ik ook m'n profielfoto aanpassen want ik heb nu een dikke flits op m'n hoofd, maar waarschijnlijk kan ik me daar straks niet meer druk om maken;)

Dikke kuzzle Marjan

• 30 Januari 2010 - 08:53

Nienke:

Nu zit ik gewoon nog naast je:(.
    Maar over nog geen 7 minuten ben je GONE.

ik ga je missen hoor!
    doeizle

• 30 Januari 2010 - 09:14

Flooor(ll):

Ik ga je missen zussiee:(
    ciaaaoo(K)

• 30 Januari 2010 - 12:58

Yvonne:

Over een uurtje gaat je vliegtuig. Gewoon, omdat het kan drie maanden naar Uganda!

Echt super, veeeel plezier :D geniet!! kusjes yv

• 31 Januari 2010 - 12:54

Norie:

En nu is ze er als het goed is (L)

Heel veel plezier Marrie!

• 04 Februari 2010 - 19:53

Jacquelien:

hoi Marjan. Door omstandigheden kon ik helaas niet op je afscheidsfeestje van Albert Heijn zijn. Daarom wens ik je op deze manier super veel plezier,leuke ervaringen en fantastische belevenissen toe.

Groetjes Jacquelien (ik laat gauw nog wel eens van me horen. Doei.)